УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА
Безплатната доставка важи само за покупки на дребно за всяко населено място на територията на република България, ако поръчаните стоки са на обща стойност над100 лева.Доставката се извършва в работни дни с избрана от "Димс-92" ЕООД куриерска фирма. Клиентът на дребно заплаща единствено цената на стоката обявена в сайта!
В случай, че поръчаните стоки са на обща стойност под 100 лева, клиентът заплаща стойността на поръчката плюс 8.5 лева за доставка.
Поръчаните стоки се доставят с наложен платеж до посочен от клиента адрес чрез куриерска фирма Спиди . Клиентът заплаща стоката в брой на куриера в момента на получаването.
Докато попълвате полетата за доставка, ще видите празно поле “Бележки”. В него може да упоменете удобния ден за доставка или друго Ваше изискване и при възможност ние ще се съобразим с него.
Срокът за доставка е в рамките на 2 до 4 работни дни след поръчката с изключение на официалните празници. Поръчки за следващ работен ден се приемат до 14:00ч на текущия. Поръчки с фиксирана дата или час се заплащат допълнително от получателя! Възможни са забавяния, за които ще бъдете уведомени от наш служител.
ОТКАЗ ОТ ЗАКУПЕНА СТОКА
1. На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите /ЗЗП/, Потребител който има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП има право да се откаже от договора за продажба от разстояние и да поиска връщане на поръчаните и закупени от него Стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на Стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, или когато Потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, получи последната стока.
Условията, при които връщането се извършва са:
- Потребителят предварително да уведоми Доставчика на e-mail: [email protected], че на основание чл. 50 от ЗЗП се отказва от договора за продажба от разстояние, където посочва и банкова сметка за връщане на заплатената сума;
- Поставената от производителя оригинална опаковка на Стоката да не е отваряна и целостта й да не е нарушена, както и да не е нарушена целостта на поставените от Доставчика защитни стикери и други означения;
При неизпълнение на посочените условия Доставчикът запазва правото си да откаже да приеме върнатата Стока и съответно да не възстанови пълния размер на заплатените от Потребителя суми. Потребителят няма право на отказ по отношение на стоки и обстоятелства, попадащи в обхвата на чл. 57 от ЗЗП.
2. Всички транспортни и всякакви други разходи по връщането на Стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на Стоката от страна на Потребителя на Доставчика, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя. В случай, че дадена Стока поради естеството си не може да бъде върната по обичаен начин по пощата, то Потребителят поема разходите за връщането на Стоката по друг начин и ги заплаща съобразно съответните тарифи, ценоразписи и т.н. на съответните куриерски или други компании, които е избрал да използва за връщането.
3. В случай че Потребител се възползва от правото си по чл. 50 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по–горе условия, Доставчикът се задължава да му възстанови Цената на Доставката (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Доставчика) по банков път (по посочената по реда даден по–горе банкова сметка) в законоустановения 14-дневен срок. Потребителят изрично декларира съгласието си възстановяването на суми от Доставчика да се извършва по банков път, независимо от използваното от Потребителя платежно средство за заплащане на извършени Поръчки. Доставчикът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на Стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че Стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
4. Потребителят може да използва, но не е длъжен, следният формуляр за упражняване правото си по чл. 50 от ЗЗП за отказа от договора. Изтегли формуляр тук!
5. Потребителят следва да изпрати на Доставчика или да върне обратно Стоките, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят е уведомил Доставчика за отказа си от договора от разстояние. Срокът се счита за спазен, ако Потребителят изпрати или предаде обратно Стоките на Доставчика преди изтичането на 14-дневния срок.
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
- констатирани липси
- дефекти на стоката
- неокомплектована стока
- несъответствие с поръчаната стока
Рекламацията се предявява до 14 работни дни след получаване на стоката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
- възстановяване на заплатената сума
- заменяне на стоката с нова
ЦЕНИ
Всички обявени цени са с включен ДДС.
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Димс-92 ЕООД е регистриран администратор на лични данни, вписан в "Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри", воден от КЗЛД, с идентификационен No: 255991.
Данните, които попълвате при регистрация или поръчка в електрония ни магазин, са ни необходими единствено, за да може нашите продукти да се придвижват до вас. Те няма да бъдат предоставяни на външни лица, с изключение на куриерската компания, която ще извърши доставката. Ние не събираме информация извън необходимата, няма да ги използваме, за да ви предлагаме непоискана информация. Те се съхраняват при нас, като може по всяко време да бъдат редактирани или променяни. В случай, че желаете да премахнем/редактираме предоставените от Вас лични данни, можете да се свържете с нас.
ОТГОВОРНОСТИ
Фирма ДИМС-92 не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката от производителя.
В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или имейл, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.